https://www.traditionrolex.com/15

https://www.traditionrolex.com/15

Zakład Układów Elektronicznych i Przetwarzania Sygnałów

Ostatnia modyfikacja podstrony: 14.12.2015 11:10

 

Laboratorium

Układów elektroniki użytkowej

Tematy ćwiczeń: Instrukcje laboratoryjne Program .vi
I cykl    
1. Wprowadzenie do LabVIEW I Wprowadzenie1  
2. Wprowadzenie do LabVIEW II Wprowadzenie2  
3. Aktywne układy liniowe Instrukcja u_lin.vi
4. Aktywne układy prostownicze Instrukcja u_nlin.vi
5. Aktywne układy nieliniowe Instrukcja u_nlin.vi
6. Filtry aktywne Instrukcja filtr.vi
7. Badanie układu czasowego NE555 Instrukcja 555.vi
8. Generatory RC Instrukcja

gen_RC.vi

filtr.vi

9. Generatory relaksacyjne

Instrukcja

gen_rel.vi

u_nlin.vi

10. Sterowane źródła prądowe

Instrukcja

 

cur_sour.vi

 

11. Aplikacje układu 555 (VCO, PWM) Instrukcja 555_aps.vi
12. Liniowe stabilizatory napięcia Instrukcja stab100mA.vi
13. Układy wejścia-wyjścia Instrukcja digital_IO.vi
     
     

W pudełkach znajdują się następujące rezystory (0.25W, różne wersje kolorystyczne):

   

Rezystory większych mocy (1W/10W) ułożone są w osobnych przegródkach.

 

Organizacja laboratorium:

  • Podczas laboratorium praca odbywa się w zespołach dwuosobowych lub trzyosobowych.

  • Przed zajęciami należy zapoznać się z instrukcją laboratoryjną i przyswoić podstwy teoretyczne ćwiczenia.

  • Ćwiczenia odbywają się w maksymalnie siedmiu grupach równolegle

  • W sprawozdaniu należy zamieścić odpowiedzi na polecenia z instrukcji laboratoryjnej.

  • Każdy zespół jest zobowiązany do oddania sprawozdania na następnych zajęciach.

Literatura:

  • M. Nadachowski, Z. Kulka: Analogowe Układy Scalone, WKiŁ, W-wa, 1980

  • P. Horowitz, W. Hill: Sztuka Elektroniki, tom 1, WKiŁ, W-wa, 1995

  • P. Górecki: Wzmacniacze operacyjne, WNT, 2002

  • U.Tietze, Ch.Schenk: Układy półprzewodnikowe, WNT 2008

  • National Instruments, LabVIEW tutorials, 2014

  • Paczka programów LabVIEW

Grupa Oceny i obecności
Czw. 9:45 Link
Czw. 11:45 Link

 

 

https://www.traditionrolex.com/15